poniedziałek, 16 lutego 2015

Na 18stkę z lalą

Moja lala szukała dziś nowej kreacji. Już miałam w łapach żółte i szare papierki, ale wpadłam na wyzwanie Sklepiku Na Strychu i obmyśliłam nowy plan :)
Kilka dni temu widziałam wersję takich stempli częściowo wykonaną na książkowej kartce. Ja poszłam na całość i moja wersja cała jest w druku. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że kolorowałam kredkami akwarelowymi i przy próbie ich rozmycia tusz też się rozmywał... Ale jakoś się z tym uporałam.
W pracy użyłam papierów Rapakivi z kolekcji Cozy&Warm oraz Little Sweetheart. Większość elementów wytuszowałam na brzegach Distressami.
Aaaaa-dodam jeszcze, że tę kartkę zrobiłam całkiem inaczej niż do tej pory. Nie ma tła, elementy są ułożone na surowej bazie, ale efekt końcowy nawet przypadł mi do gustu :)
Oto bohaterka dzisiejszego postu:



Kartkę posyłam na :
kredki i pisaki
28.02
16.02


Taki mały apel-zobacz proszę >>>klik

1 komentarz:

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger