poniedziałek, 20 lipca 2015

Candy :)

Zapraszam Was do małej rozdawajki :)
Nawet nie zauważyłam kiedy stuknął mi setny post. Gdy zakładałam blog w listopadzie nie przypuszczałam, że nabiorę takiego tempa w pisaniu ;) . Ponadto przybywa tu obserwatorów, część z Was jest aktywnymi komentatorami u mnie i aż mi wstyd, że ciągle brakuje mi czasu dla Was... Chociaż w taki słodki sposób mogę to wynagrodzić :) W skład paki wchodzą papiery 30x30 różnych firm w ilości 12 sztuk, tekturki, metalowe zawieszki i pręciki do kwiatów.
Krótkie zasady
1.udostępnij u siebie na blogu banerek podlinkowany do tego posta(w osobnym poście lub na pasku bocznym)
2.zapisz się za pomocą żabki poniżej do 19.08.2015 do godz 23:55 ( mam nadzieję, że nic nie pokręciłam-to moja pierwsza żaba :D )
3. Dołączenie do witryny lub dodanie do obserwowanych nie jest obowiązkowe :)
4. Zwycięzce podam w ciągu kilku dni od zakończenia zabawy.


Żeby nie było-losowanie odbędzie się drogą tradycyjną, czyli poszukam jakiegoś małego stwora, który wyciągnie karteczkę z numerkiem z koszyczka bądź też miseczki :)




28 komentarzy:

  1. Blogowanie wciąga :) Oby wena Cię nie opuszczała i możliwość kolejnych wpisów dawała :) Rozpoczynam kolejkę, banerek na pasku bocznym już jest, obserwuję od jakiegoś czasu :) Agnieszkapasjonata

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje po sąsiedzku . Miałam podobne doznania , tez nie wierzyłam że mnie tak wciągnie a teraz ... nie wyobrażam sobie zycia bez zaglądania , czytania i tworzenia . Pozdrwiam i zyczę wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i kolejnych stówek życzę! Pozdrawiam i chętnie tu u Ciebie dłużej zabawię :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ogromną przyjemnością dołączam do zabawy! Gratuluję tylu wspaniałych postów i życzę kolejnych setek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę jeszcze wielu, wielu postów :DDD Z przyjemnością zapisuję się do kolejki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wielu kolejnych postów :))) Z wielką ochotą dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wielu kolejnych postów :))) Z wielką ochotą dołączam do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takiego wyniku! życzę kolejnych setek, grona obserwatorów i czytelników, a przede wszystkim wielkiej radości z twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji seteczki. Wytrwałości i wielu przyjemności w tworzeniu kolejnych rzeczy. Staję również w kolejce po te piękności. iglamalowane1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję stówki :) dołączam się do zabawy a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydasi nigdy dość. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Są przydasie jest frajda i zabawa.
    Info o Twoim candy tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się ustawię w kolejce. Jak można przejść koło takich wspaniałości obojętnie. Zapraszam do siebie na http://krzyzykowe-perypetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też się ustawię w kolejce. Dopiero zaczynam swoją przygodę z kartkami, udało mi się zrobić już kilka (ale jeszcze się nimi nie chwaliłam), więc taki prezent na pewno by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie dołączę do zabawy. Gratuluję 100 posta, oby było ich o wiele więcej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się i ja :) Gratuluje blogowania i trzymam kciuki za więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję rocznicy blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję owocnego blogowania, oby postów było jak najwięcej :)
    Nieustającej weny twórczej Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no no no 100 w tak niedługim czasie . Gratuluję.
    Mam nadzieję, że ja nic nie pokręce z żabą przy zapisywaniu się

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :0 Ja równiez przyczepiłam sie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję stu postów ,oby tak dalej ;) Ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! i zycze wielu wspaniałych inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę Ci wielu pomysłów do tworzenia : ) I ja powalczę o takie wspaniałości. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję i również dołączam do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się z miłą chęcią i zapraszam do siebie :)
    elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też się zapiszę :) Banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję 100 posta i życzę kolejnych setek :) chętnie dołączę do zabawy, lecę dodać banner :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger