czwartek, 6 sierpnia 2015

Podziękowanie dla rodziców-etykieta na wino

A u mnie niedługo kolejny ślub. Przyszła panna młoda zjawiła się z prośbą o etykiety na wino, które będą wręczali rodzicom w ramach podziękowania.
Zabierałam się za to i zabierałam i nie miałam pojęcia jak to ugryźć.... Ale wczoraj mnie dopadło! Też tak macie, że czasami wizja spada na Was i nie możecie skończyć tworzyć? Ja zaczęłam wczoraj ok.22, skończyłam dziś o 4:30 ;)




i teraz uwaga, napiszę coś, czym sama się zdziwiłam-koszt wykonania etykiet jest bardzo niski. Zużyłam:
 1,5 arkusza papieru wizytówkowego A4
jeden arkusz papieru do scrapbookingu 30x30(ja użyłam UHK Gallery-kolekcja Celebration 2)
niecały arkusz białego papieru czerpanego Namaste(na kwiaty)
jedna ramka tekturowa-dzielimy na pół( u mnie Anemone)
troszkę perełek i pręciki(o moich pisałam tu)
ewentualnie jakieś bajery do podrasowania ramki-ja użyłam czarnej farby, gesso, medium perłowego i żółtej mgiełki-a wszystko po to by uzyskać efekt shabby chic
aaaa jeszcze wstążka bo etykiety są z tyłu wiązane

Pracę zgłaszam na 

oraz 

Zapraszamy do zabawy 


2 komentarze:

  1. Bardzo eleganckie. Świetnie podeszłaś do tematu. Ja lubię kleić nocą- mam lepsze pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :)
    Dziękuję za udział w Diabelskim wyzwaniu z Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger