środa, 13 lipca 2016

Miętowe urodziny.

Pracę tę miałam wykonać na piątek, jednak 2h temu mojemu ulubionemu klientowi przypomniało się, że jednak jutro rano musi być gotowa ;)
Oczywiście tym ulubionym klientem jest mój małżonek ze swoją świetną pamięcią ;)
Usiadłam, całkowicie bez pomysłu, bez żadnej wizji (bo ta miała się rodzić dopiero jutro przy porannej kawie) i tak jakoś się samo skleiło :)
Dobra, nie do końca samo ;) Posiłkowałam się tematami wyzwań, o nich będzie na końcu tego wpisu :) Szybko tylko wspomnę, że tablica inspiracyjna z blogu sklepu Rapakivi gra tu główną rolę. Szczególnie jej kolorystyka i deski :)

Oto, powtała w ekspresowym tempie, bohaterka dzisiejszego dnia




A ja juz lecę kleić kolejne kartki warstwowe z serwetkami, bo strasznie przypadło mi do gustu takie ułożenie papieru ;)

Jeszcze tylko szybko wyzwania, na które pracę zgłaszam :)

Zapraszamy do zabawy
10,08

BANEREK DO POBRANIA
16,07



7 komentarzy:

Witam w moim kawałku świata, z góry dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, szczególnie za te, w których wskażecie mi co i jak poprawić :)

Copyright © 2016 Pracownia MamoKKo , Blogger